نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به ایلام

باربری مشهد به ایلام با فاتخار اعلام می نماید که در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه تمامی بارها و کالای منزل و اداری تجاری شما عزیزان را از مشهد به سراسر کشور و استان ایلام ارسال و جابجا می نماید لذا اگر تصمیم دارید به این استان اسباب کشی نمایید قطعا باربری مشهد بهترین گزینه می باشد.

مجموعه عظیم باربری مشهد به ایلام در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان به طور همزمان در مشهد و تهران با هدف ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه شروع به فعالیت نمود و خیلی زود توانست در بین تمام شرکت های باربری مشهد و تهران لقب ارزانترین باربری را از آن خود نماید.

تدارک تنوع گسترده از نواع ماشین های سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ در کنار ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به ایلام باعث گردیده است که میزان رضایتمندی از شرکت عظیم باربری به شدت افزایش یابد.

مدیران باربری مشهد به ایلام همچنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتواند به سمت کاهش قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حرکت کنند و برای این منظور به یاری همشهریان عزیز و رانندگان منصف نیاز داریم لذا ما با تمام قوا این راه را ادامه خواهیم داد و این برای ما باعث افتخار است که در بین صدها شرکت باربری در حال حاضر ارزانترین قیمت و کرایه را برای سرویس های خود در نظر گرفته اییم.

باربری مشهد به استان ایلام علاوه بر ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه دارای مجوز از اتحادیه باربری های شهری و بین شهری می باشد و همچنین در 118 مخابرات به عنوان یک شرکت معتبر حمل بار و اثاثیه ثبت هست لذا از هر نظر این شرکت معتبر بوده است و با توجه به این که ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را به مشتریان خود ارائه می دهد بنابراین بهترین انتخاب می باشد.

از جمله نقاط قوت باربری مشهد به ایلام باید عرض نماییم که در کنار ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه برای تمام بارهای شهری و بین شهری بارنامه معتبر صادر می نماید و همچنین تا چندین برابر قیمت محموله کالا و اثاثیه شما مشتریان بزرگوار را بیمه می نماید تا از هر جهت آسوده خاطر و بی دغدغه باشین.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به ایلام: ایلام مرکز استان ایلام است. جمعیت این شهر برپایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۴٬۰۳۰نفر بوده‌است. شهر ایلام در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی واقع شده و آب و هوایی معتدل کوهستانی و بهاری دارد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام دو دانشگاه مهم این شهر هستند. ایلام دارای منابع خوب گاز و نفت است. درضمن قرار گرفتن بر سر زائرین کربلا این استان را از این حیث حائز اهمیت کرده‌است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به دهلران: دهلران شهری در جنوب استان ایلام است. این شهر در استان از نظر جمعیت رتبهٔ دوم و از نظر مساحت اولین شهرستان استان است. دهلران نسبت به دیگر شهرستان‌های استان ایلام، مرز مشترک بیشتری با کشور عراق دارد. در سال ۱۳۹۳ خورشیدی، مساحت حریم قانونی شهر ۵۴/۱۰۴ کیلومترمربع و مساحت محدوده خدماتی شهر ۳۶/۴ کیلومتر مربع بوده‌است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به ایوان: ایوان شهری در بخش مرکزی شهرستان ایوان استان ایلام ایران است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به آبدانان: آبدانان مرکز شهرستان آبدانان از شهرهای تابعه استان ایلام در ایران است. آبدانان در میان رشته کوه‌های زاگرس واقع شده‌است. شهرستان آبدانان چهارمین شهرستان پرجمعیت استان ایلام و دویست و هشتاد و ششمین شهرستان ایران از نظر جمعیت است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به دره شهر: دَرّه‌شهر یکی از شهرهای غربی ایران و در کوهپایه کبیرکوه از رشته کوه‌های زاگرس و مرکز شهرستان دره‌شهر است. این شهر در گذشته نه چندان دور جزء حکومت اتابکان لرستان بوده است. و در ساحل جنوبی رودخانه سیمره و در جنوب شرقی حوزه جغرافیایی استان ایلام واقع شده‌است و از شرق و جنوب شرقی با لرستان و خوزستان و از شمال، شمال غرب و جنوب غربی با دیگر شهرستانهای استان ایلام همسایه است.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به ایلام ،باربری مشهد به ایلام ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: