ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد سمنان
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد سمنان

با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به سمنان با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه هر نوع کالا و اثاثیه منزل و اداری شما همشهریان عزیز را از مشهد به استان سمنان و تمامی شهرهای این استان حمل و جابجا می نماید بنابراین بدون نگرانی از هزینه اسباب کشیو  اثاث کشی این وظیفه مهم را به ما بسپارید.

باربری مشهد به سمنان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت و شروع به کار هدف اصلی خود را ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه اعلام نمود و خوشبختانه خیلی زود این اتفاق مهم افتاد و هم اکنون باربری مشهد به سمنان ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را به مشتریان خود ارائه می نماید.

باربری مشهد به سمنان در کنار ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه توانسته است خدمات جانبی دیگری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که از آن جمله میتوان به صدور بارنامه معتبر- صدور بیمه نامه معتبر - بسته بندی اصولی و حرفه ای بار اشاره کرد که با حداقل قیمت توسط کارگران این مجموعه صورت میگیرد.

تمام پرسنل باربری مشهد به سمنان تلاش میکنند تا بتوانند با وجود در نظر گرفتن ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه , میزان رضایتمندی مشتریان را به بالاترین سطح ممکن برساند لذا سعی براین دارند که با ارتباط مستمر با مشتریان نظرات انتقادات و پیشنهادات عزیزان را جمع آوری نمود و در جهت بهبود سرویس دهی به کار گیرند.

علاوه بر در نظر گرفتن ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد تنوع بسیار خوبی از انواع ماشین های سبک و سنگین را در جهت حمایت از مشتریان به کار گرفته است که از آن جمله میتوان به خاور مسقف خاور روباز نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشهد به سمنان: سمنان یکی از شهرهای بزرگ ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر، در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در راه تهران به خراسان، در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشهد به شاهرود: شاهرود یکی از شهرهای بزرگ شمال‌شرقی ایران و بزرگترین شهر استان سمنان از لحاظ وسعت و پرجمعیت‌ترین شهر استان سمنان پس از شهر سمنان است.. شاهرود در حد فاصل شهرهای دامغان در غرب، سبزوار و بردسکن در شرق و گرگان در شمال بوده و تقریباً در میانهٔ راه تهران-مشهدمی‌باشد؛ به طوریکه فاصلهٔ آن از تهران ۴۱۲ کیلومتر و از مشهد ۵۱۰ کیلومتر است. بیشتر مردم شاهرود به زبان فارسی با لهجهٔ شاهرودی سخن می‌گویند؛ همچنین اقوام الیکایی و مردم استان‌های گلستان و مازندران که در این شهر ساکن هستند نیز به زبان مازندرانی سخن می‌گویند. شهرستان شاهرود نیز مانند سمنان و دامغان در شمار ایالات قومس قرار دارد.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشهد به دامغان: دامغان شهری باستانی است که در نقطهٔ جغرافیایی ۳۶°۱۰′۰۶″N 54°۲۰′53″E در حدود ۳۴۰ کیلومتری شمال شرق تهران در استان سمنان واقع شده‌است. این شهر کهن‌ترین و باستانی‌ترین شهر پارتی ایران است که در مسیر رودخانهٔ چشمه علی شکل گرفته و در دورهٔ شاهنشاهی اشکانی اولین پایتخت اشکانیان در ایران بود. نام قدیم آن ده مغان و صد دروازه بوده‌است و دارای آثار باستانی فراوانی از جمله تاریخانه می‌باشد. شهر دامغان در مسیر جاده ۴۴ قرار گرفته‌است. 

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشهد به گرمسار: گَرمسار یکی از شهرهای استان سمنان و مرکز شهرستان گرمسار است. در قدیم به آن خوار می‌گفتند که یکی از ایالات ملک ری بوده‌است. جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۴۸٬۶۷۲ نفر بوده‌است. 

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشهد به مهدی‌شهر: مهدی‌شهر یا سنگسر یک شهر در استان سمنان است.زبان مردم این شهر سنگسری است که از زبانی جنس زبان مازندرانی (طبری) می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری شمال شهر سمنان واقع شده‌است و از سمت شمال با شهمیرزاد از سمت غرب با سرخه و فیروزکوه و از سمت شرق با دامغان ارتباط دارد.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشهد به ایوانکی: ایوانکی یکی از شهرهای استان سمنان ایران است. این شهر در ۵۵ کیلومتری خاور تهران قرار دارد. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱۲٫۴۶۲ نفر می‌باشد.

 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سمنان،باربری مشهد به سمنان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 124
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: